Jak przestać podjadać na diecie?

0
19
zdrowe drugie śniadanie

Większość osób tyje z powodu swoich skłonności do ciągłego podjadania między posiłkami. Prawdopodobnie tobie też często zdarza się to robić. Niby masz jakiś wyznaczony jadłospis i niby próbujesz się go trzymać, ale bywa i tak, że już po trzydziestu minutach od zjedzonego śniadania nabierasz ochoty na jakiś deserek i nie jesteś w stanie zwalczyć tej pokusy, dlatego sięgasz po ciasto koleżanki z pracy albo po drodze kupujesz sobie tabliczkę czekolady. W ten niepozorny sposób wprowadzasz do organizmu setki, a czasem i tysiące dodatkowych i zbędnych kalorii. Jak więc takich sytuacji unikać? Jak przestać podjadać?

Skoro wiesz, że najczęściej zdarza ci się sięgać po niezdrowe wyroby (głównie słodycze) między śniadaniem i obiadem, to znak, że musisz po prostu zacząć przygotowywać sobie zdrowe drugie śniadanie. Zabieraj je ze sobą do pracy albo na uczelnię. Możesz nawet zjeść je w podróży, jeżeli np. dojeżdżasz do firmy pociągiem i zwykle właśnie wtedy zajadasz się czekoladkami. Drugie śniadanie może być równie słodkie co kupne ciasteczka bądź domowe ciasto. Jeżeli lubisz desery, wykonuj sobie ich zdrowsze odmiany w domu. Świetnie sprawdzą się tutaj chociażby proteinowe kulki mocy z daktyli albo pieczona owsianka z dodatkiem prażonych jabłek i dużej ilości cynamonu.

Takie zdrowe drugie śniadanie na pewno w jakimś stopniu ustrzeże cię przed jedzeniowymi pokusami. W momencie, gdy czujesz się nasycony, nie masz takiej potrzeby, by sięgać po jakiekolwiek dodatkowe wyroby spożywcze, bo po prostu nie odczuwasz głodu.

centrumprestige.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here